2016. május 14., szombat

A első vendégeink és a beköltözésünk

Kedves finn barátaink Maria és Pekka és két kisfiuk Samu és Heikki töltöttek nálunk két napot. Egy facebook posztból kihámozták, hogy Michigan-be költözünk és írtak, hogy május elején 10 napra Indiana-ba utaznak és az igazán csak egy köpés Michigan-től (szomszéd állam) szívesen meglátogatnak.  Legutóbb akkor látogattak meg minket mikor a Sasadin belevágtunk az építkezésbe és épp anyunál laktunk a Testvérhegyen. Timiék is ott laktak még így viszonylag telt ház volt (8 fő). Akkor Imre anyukájánál szállásoltuk el őket. 
Szerdán délután érkeztek. Előre szóltam, hogy tök üres a ház, úgyhogy hoztak magukkal alvó felszerelést. Mivel egész nap autóztak elmentünk az iskola udvarra, ami délután játszótérként funkcionál.

Pizzát sütöttem, ez tűnt az egyetlen dolognak, amit állva el lehet fogyasztani gyerekekkel. Aztán persze a végén tábort ütöttünk egy karton doboz körül a nappaliban. Vacsi után mi elmentünk a hotelba aludni, és otthagytuk a vendégeinket. Szóval az első éjszakát nem is mi töltöttük el a saját házunkban!


Másnap reggel miután Imre elment Plymouth-ba konferenciára, majd a gyerekeket 9-re az iskolába vittem odaszaladtam a házunkhoz. Előző este javasoltuk, hogy ha már eljöttek ne csak egy éjszakát töltsenek nálunk. Barátaink a Henry Ford múzeumot célozták meg Detroitban, én pedig a Walmart és Target áruházakat. Vettem mindenkinek felfújható matracot és takarót. Hogy néz az ki mégiscsak, hogy a vendégeink nálunk alszanak mi meg szállodában?!?! Délután 4-re minden szükségeset megvettem, matracokat felfújtam, vacsorához újabb papír tányérokat vettem és berendeztem a házat (ld. alább).


Újabb hangulatos estét töltöttünk együtt a nappaliban kempingezve, majd most már új otthonunkban visszavonultunk ki-ki a saját matracára. Másnap reggel korán összeszedelőzködtek és visszaindultak La Portba.
Nagyon örültünk, hogy találkoztunk (jeleztük, hogy 2 év múlva újra költözünk). Valójában jó volt, hogy nem egyedül vettük birtokba ezt az amúgy hatalmas házat. Úgy érkeztünk meg, hogy barátok vettek körül.
Hei-hei!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése