2016. október 7., péntek

Jog-a-thon és Home coming parade

Az általános iskolában ma volt a Jog-a-thon. Ez egy futóverseny, ami az iskolai alapítvány feltöltésének első lépése. 5 dollárért lehetett szurkolásokat küldeni a gyerekeknek, amit a DJ beolvasott mikor épp az adott osztály futott. 20 percig kellett futni és a gyerekek hátára ragasztott lapon x-eltük hány kört futott a gyerek. A legtöbb kört futó osztály egy szuper kis programot kap majd ajándékba "mad science" címmel. Mint minden programot ezt is önkéntes szülőkkel oldanak meg. Jó néhány anyuka és pár apuka biztosította az esemény gondtalan lefutását. A 20 percet én elég soknak találtam főleg a kis ovisok és elsősök esetében, de végül is túlélték, sőt Gerda azt mondta ez volt a legjobb iskolai nap. 



Este pedig a szomszéd Troy High School homecoming parade-jára látogattunk ki. Nem igazán tudtam mire számítsunk, de annyira reklámozta délelőtt a DJ, hogy gondoltam nézzük meg. Az egyik közeli főúton volt a középiskolai diákok felvonulása. Nem értettük, hogy miért jön minden néző-gyerek egy zacskóval, én azt gondoltam ajándékot adnak az ismerős vonulóknak. De nem. A felvonulók cukorkát, nyalókát, csokit, perecet dobáltak a bámészkodóknak. Nagy öröm volt! Most kicsit aggódnak a gyerekek, hogy ha nem eszik meg mindet mire Imre vissza jön elbúcsúzhatnak a maradéktól. Még van majdnem egy hetük...




Az apukák elővették az amúgy a garázsban porosodó kabriókat.






A "termés".



1 megjegyzés:

  1. Milyen remek ötlet! Mennyit x-eltél a hátukra? Imre ilyen szigorú cukorka és csoki ügyben? :)

    VálaszTörlés