2016. június 6., hétfő

Az autó kérdés

Sokan adtak otthon tanácsot, hogy itt Amerikában milyen autót is kell venni, és igyekeztem is mindet aprólékosan feljegyezni. Tehát először is itt minden autó eszméletlenül olcsó (???), V8 alatt nem szabad autót venni, kell mindenképpen valami nagy dög ill. egy Corvette vagy Gran Torino szintén elengedhetetlen.  Ehhez jön még a család elvárása: legyen kényelmes, férjenek el a gyerekek állandó piszkálódás nélkül, lehetőség szerint a telefon csatlakozzon bluetooth-on hogy lehessen zenét hallgatni a telefonról, és éppenséggel - ami nekem fontos: ne hagyjon ott minket az úton akkor se, ha egyáltalán nem foglalkozom vele, és lehetőség szerint megfizethető legyen.
És megtaláltuk: 
Gerda álma, mióta csak látta Boribon autóját, amit a születésnapjára kapott (mármint Boribon kapta Annipannitól). 
Múlt szombaton a környék egyik garázsvásárán sikerült lőni, sőt az igen kedvező árba belealkudtam egy életre szóló karbantartási garanciát, sőt, vissza is vihetem bármikor!

Az elmúlt héten kénytelenek voltunk venni egy másikat is, mert vissza kellett adni a kölcsönzöttet. Természetesen az autó vásárlásnak is megvan itt a bája ugyanis itt csak úgy lehet autót venni, ha előbb megkötöd a biztosítást rá. De holmi jött-mentekkel, credit history nélkül nem áll csak úgy szóba egy biztosító sem, pláne, ha nincs michigani jogosítványa, ráadásul vagyonokba kerül. A részletek nélkül az ördögi körből elég nehezen tudtunk csak kitörni, de végül sikerült! És most nagyon örülünk mindkét autónak. 

4 megjegyzés:

  1. Csúcs!!! A piros szín azonban jobban bejön :) A srácok elférnek vita nélkül? Mert akkor én is kölcsön kérném!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, nagyon informatív és érdekes! Most már Miklós is blogolvasóvá vált, várja az újabb élményeket, hogy kicsit ő is Amerikában érezhesse magát!
    Gerda autójára is kellett kötni biztosítást?:-)
    És még az előzőhöz: kíváncsi vagyok, Gerda mikorra hagyja el az Óz utáni forgószél-fóbiát. (Csak mert nálam még mindig tart, noha kb. ugyanennyi idős koromban láttam az Ózt...)
    Bye! Szilvi

    VálaszTörlés
  3. Szerintem egy tesla modell X lett volna az igazán jó választás! Haladni kell a korral!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem egy tesla modell X lett volna az igazán jó választás! Haladni kell a korral!

    VálaszTörlés